det vankas jul

God morgon och framför allt god jul på er! Jag ska snart fara hem till höstgatan för julfirande med familjen, kanske är det sista året alla är samlade hemma hos moren. Who knows? Iallafall så har jag redan öppnat klappar från både mannen och svärföräldrarna. Är störtnöjd hitills och undrar om det kan bli bättre än såhär. Jag har fått ett par hörlurar av m och givetvis var de rosa, vad annars haha? Sedan är ipoden från mickes föräldrar, också rosa. Min gamla drunkna ju tyvärr av en översvämning i väskan.. Dessutom fick jag också handleds/fotledsvikter till när jag tränar och en chokladfontän!! den kommer att användas flitigt till att doppa frukt i mörk choklad mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0