mellandagarsmiddagsdax

Idag har bemanningen haft mellandagsmiddag nere på lucky, vi samlades ett gäng tjejer kring bordet och fnissade som aldrig förr. Det ploppade upp gamla minnen och annat jobbmässigt. Jag åt mig mätt på rostbiff, köttbullar och potatis även om det var ett väldigt stort julbord. Sedan åkte jag ner till Ica och hämtade ut dessa godingar, väskan kostade mig ca 90kr och tröjan ca 60. Prisvärt helt klart!
Nu ligger mannen och jag i soffan och försöker kränga candy, blir film strax. Man får "vila ut" då det är nyårsafton imorgon, det har ni väl inte missat? he he. Problemet är bara att emme och jag har köpt likadana klänningar! Smått ångest.


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Åh vilken snygg väska du köpt, och för 90 kr vilket kap!

Lite jobbigt att ni köpt lika dana klänningar men det tror jag inte det är någon som bryr sig om :) Hoppas du får en toppen nyår och gott nytt år! :)

2011-12-30 @ 20:24:57
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0