im moving on

Tisdagförmiddag klockan är 9.23 och här sitter jag, jag har iaf bestämmt mig för att springa på löpbandet nere på gymmet senast kl 10! Min garderob består för tillfället av flyttlådor och sakta men säkert dimper det ner fler och fler av mina grejer i de där bruna lådorna. Om två små dagar flyttar jag, för första gången i mitt liv hemifrån. Jag lämnar ett rum som jag bott och växt upp i. Här har jag skrattat, gråtit och levt i 17 hela år och nu lämnar jag det bakom mig, det är förfluten tid.
Men samtidigt tar jag ett stort steg framåt i livet, jag flyttar tillsammans med kärleken in i vårt gemensamma hus. Hur otroligt är inte det? Det ska bli så j*kla amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0