RIO COLADA

Gott folk, idag är det min lediga dag och jag har bara hunnit gymma samt strykt gardiner. Jag köpte hem panelgardiner till bland annat vardagsrummet och sovrummet så de håller på sys upp och fixas till just nu. Denna veckan jobbar jag bara dag, hur underbart är inte det? Så på fredag luktar det fest! Kan ni tänka er, jag har inte festat sedan veckan efter studenten? Ja vilken jobbig sommar jag haft, hehe.
I lördags var jag på bio med michan och emelie, följde mest med för att vara lite social (för er som spricker av nyfikenhet såg vi Harry P 3D.) Den var bra då jag faktiskt inte hade några som helst förväntningar.

'My look' i lördags, hade på mig ett linne som jag sytt om från en enorm t-shirt från new yorker.

Lite gåvor från modern som precis kommit hem från Bulgarien, inte helt fel till helgen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har sagt det förut, säger det igen.

ÄLSKAR dina ögonbryn! :D

2011-08-09 @ 08:19:05
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0