dear friends

Klockan kvart över sju befann jag mig nere på gymmet, hann sedan hem och duscha och åkte inte till skolan förrens vid halv 11. Där tillbringade jag några timmar och begav mig sedan tillbaka till Höör igen vid 14 för att jobba. Fick träffa pappsen en sväng iallafall :) Efter att ha slutat från jobbet vid 18 så har vi bara hunnit äta(grillat) och så har jag klippt Mickes hår! Nu känner jag mig som en sacosäck(?) ihopsjunken och trött. Imorgon hoppas jag få en liten sovmorgon sen ska jag ut och springa hade jag tänkt mig! Kanske dyker upp någon bild på klippningen då också. Ciao!

Är lite avundsjuk på fru Ohm som far ner till Spanien imorgon, ååååh jag vill med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0