mitt hjärta blöder

En bra helg börjar närma sig sitt slut. Jag sitter i mitt rum med fönstret på glänt och låter vårsolen titta in, till detta spelas maggios ljuva stämma. Kan inte sluta lyssna på hennes senaste album! Jag kan säga att jag har mått bättre än vad jag gör idag, börjar dock känna mig lite som en människa nu. Gårkvällen började hos Micke där vi åt middag hela familjen (mina föräldrar+mickes) sedan bar det av mot Martin för lite förfestande. Vid halv 2 åkte vi till Jägers och dansade loss, stötte på en hel del välbekanta ansikten faktiskt. Nöjda och belåtna drog vi tillbaka till martin och mina ögon slöts inte förrens halv 5 imorse. Idag har jag också hunnit med att jobba några timmar. Gissa om jag är trött? Usch, nu ska jag försöka ge mig på religionen..

jag och michan hos martin inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0