Valborg i all ära

Jag vaknade för en kvart sen? Det är mina längsta sovmorgon på jag vet inte hur länge! Känns som jag har förstört hela dagen nu, verkligen.. Jag som ska hem till pappa haha.
Iaf så tog vi vårt pick och pack vid sjutiden igårkväll och satte oss på tåget till Lund. Där inne mötte vi upp resten av gänget och tillbringade första delen av kvällen i stadsparken. Vi hann tom titta lite på brasan innan vi gick vidare till Spisen där vi spenderade resten av kvällen till hårdrock kan man säga. Hela kvällen blev väldigt spontant men med sällskapet så blev det mitt bästa valborg faktiskt. Bilder är dock inget man tänker på när man väl är ute så jag fick ta en av michelle eftersom mina bilder blev riktigt usla.


Kommentarer
Postat av: MICKEEE

hahaha

2011-05-01 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0