flightless bird, amercian mouth

Är lite smått stressad just nu, blev lite ändra planer angående tårtan. Ja sådär i sista sekund så ångrade jag mig och ville ha jordgubbar på toppen istället, så nu får jag köra ner och köpa jordgubbar.
Pappsen dyker upp vid 5tiden och mamma senare vid 6 + mickes föräldrar såklart. Tills dess ska jag ha svängt nerom och inhandlat en hel del jordgubbar, gjort klart tårtan, gjort & lagt glasyr på muffinsen, dessutom måste jag rensa och städa huset nu när vi får finbesök. Jag måste ju hinna "piffa upp mig" också, dessutom måste jag maila solbacken i lund! Åjo det hinner jag :)



Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Jordgubbar som är så gott :D

2011-11-30 @ 11:28:37
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0