tänkte att jag kanske kunde höra av mig till er?

Jag tror att jag är inne i en twilight-period haha, jag såg alla tre första filmerna på en dag för en vecka sen. Imorse såg jag första filmen ytterliggare en gång, tror att jag underskattat filmerna rejält. Visst är de bra, men jag tror att det är för all hysteri kring det hela som jag helt enkelt bara ignorerat filmerna. Nu vill jag se den nyaste, nuuuuunu. Haha, jag får nog ta och skärpa mig en aning känns det som.

Mannen fyller år idag och jag har redan sjungit för honom. Jag gick upp kvart över 6, kokade varm choklad, gjorde frukost till honom och väckte honom så att han kunde öppna paket. Sen kröp jag ner i sängen igen, för jag är ledig idag? haha, men det var det helt klart värt. Nu ska jag åka och inhandla lite nödvändigheter inför dagen. Ska nämligen baka tårta och annat gott, för ikväll ska han firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0