where have you been

Idag har jag tränat nere på gymmet, tvättat, diskat, handlat lite grann, bokat tid för en ny arb. intervju (faktiskt i lund) och sist men inte minst bakat Cake pops! Dom kunde dock blivit så mycket finare om jag hade fått rätt på chokladen från början, jaja de smakar likadant för det.
Just nu sitter jag och kikar på nyårsklänningar, halsband, skor och ja hela köret. Jag ska jobba tre timmar på nyårsmorgonen och fem timmar på kvällen efter men sen är jag helt ledig. Är riktigt sugen på en långklänningen men de korta är betydligt praktiskare om man ska någonstans, right? äsch får se hur det blir.



Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Jag är också sugen på långklänning, men lutar ändå åt att det blir något kortare..

2011-11-22 @ 09:56:52
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0