a moment like this is all that I want

Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt. Låg och drog mig i sängen ända till klockan tio och sen åkte jag ner till arbetslöshetens hus idag igen. Därefter har jag varit ute hela dagen och grävt i trädgården, oh fy vad jobbigt det var haha. Jag var helt tung och trött i armarna när jag skulle iväg till jobbet liksom. Men det kommer bli riktigt fint när det är klart. Ni ska få se det sen kära vänner.
Nu är jag förmodligen på jobbet (eftersom inlägget är tidsinställt för er) känner inte för att åka och jobba i det fina vädret, men ikväll jobbar jag med en bra tjej så det ordnar sig nog. Puss på min fina älskling, 21 månader idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0