En helt vanlig vardagskväll.

Mannen kollar fotboll så jag passar på att mata Grey's Anatomy, började från säsong 1 förra månaden och har lyckats ta mig fram till säsong 5. Vardagsmys! Har gjort om två par stolar, en av dom var datorstolen. Var nere på syhörnan och införskaffade lite tyger som jag klätt om sitsarna på. Längtar tills kroppen är helt återställd från förkylningen så jag kan få slita ordentligt nere på gymmet, som jag saknat det! Går på Mivi Total-kuren nu så att jag ska få lite energi på köpet, det kan verkligen behövas. Nej nu ska jag slänga mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv, din adress är redan reggad verkar det som ;/

2012-04-04 @ 12:50:00
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0