dom som bländats av ljuset

Spinningpasset ikväll var riktigt intensivt och redan efter tio minuter kändes det som om benen skulle domna, så inatt kommer jag sova gott. Imorgon så ska jag vara ledig så att jag kan få andas lite emellan varven. Det är ju så nödvändigt! Påtal om det så var kursen igår otroligt givande, tror detta kommer bli toppenbra för mig och min personliga utveckling i livet. Allting handlar ju om ens egen inställning till allting, tankekraften är ju så otroligt stark, man tänker inte på det. Längtar så in i bombens till nästa kurstillfälle. 
Iallafall så har jag äntligen beställt mig en Iphone 4, åååh så bra det känns! Kommer hem till mig inom några dagar!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. ja han är söt han:) hoppas du får en fin dag!

2012-08-14 @ 09:54:29
URL: http://rhenriksson.blogg.se
Postat av: Emma

Veckans blogg är ute ! Blev det kanske du ? :)

2012-08-14 @ 12:50:11
URL: http://emmapetterssonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0