en vecka av händelser

Veckan som gick var väldigt händelserik och jag hade mig en tre dagars mini semester. Vi åkte till Ikea, köpte hem lite träningsmaskiner till gymmet, var ute på sjön, vi åt på restaurang och avslutade den kvällen med massa vin och shots. Sista dagen tog jag det så lugnt att man hade kunnat tro att jag var 80 bast (men ack så behövligt.) Veckan som gick har också varit en otroligt bra träningsvecka som nu också ska avslutas med en timmes spinning och en timmes power walk. 
 
Veckan som gått:
sön: 10km löpning
mån: vila
tis: 60 min cross
ons: spinning 50 min
tors: 3km löpning, 30 min styrka (armar och ben)
fre: 60 min PW
lör: vila
sön: 50 min spinning, 60 min PW
 
mamma kom hem till Sverige igen med lite goda dofter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0