gotta love the autumn*

Må säga att jag härmed har utfört mitt absolut svettigaste spinningpass, grymt pass ikväll! Svetten droppade tom från nästippen, haha. Annars har dagen varit sjukligt lugn och jag har haft hela eftermiddagen/kvällen fri. Nu jag har samlat på mig en stor längtan efter hösten hörrni! Jag vet, sommaren är helt fantastisk men jag måste säga att hösten är bäst. Jag älskar allt som har med den att göra, modet (som alltid levererar) naturen (som blir helt underbar) och jag mår alltid som bäst på hösten. Blir aldrig deppig för mörkret som faller tidigare utan älskar att sitta inne under filten och att bara få mysa framför en film. Allting återgår till den normala vardagen efter sommarsemestrar m.m och jag är ju som sagt en rutin-människa! Åååå, låt den komma redan nuuu! Här har jag samlat ihop lite "höst-mys-insperations-bilder" till er (kläderna kommer ifrån nelly) Njuuut 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hur är läget med dig idag? :D

2012-08-21 @ 13:30:26
URL: http://maalinplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0