healthy lifestyle

Hej på er! Jag sitter inomhus med vantar och dubbla plagg på kroppen. Trots att vi har fått igång värmen i huset nu så fryser jag fortfarande!! Det var verkligen iskallt inatt, vaknade av att jag frös och drog tjocka filtar över täcket. Sen när M skulle till jobbet var det 15 grader, brrrr. Så nu flyr jag fältet (åker hem till mamsen haha) för min kropp klarar inte mer. Inte nog på klagandet så kan jag knappt gå heller, gjorde ett kräkfärdigt benpass i tisdags och ett svettigt spinningpass igårkväll. Att sätta sig på toaletten, resa sig från en stol, kliva ur sängen eller att böja mig ner känns för jävligt. Innan kvällens jobb så är det armar som gäller idag på gymmet, wish me luck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0