Only you can set yourself free

Idag har jag varit ledig (även om det inte känts så) jag blev väckt kl: 06.00 av jobbet imorse, jag var bara tvungen till att avböja dem för någon vila får man ju ha. Somnade om och vaknade inte förrän vid 9 och satt mig framför tvn med frukost. Sedan droppade fadern min in och lämnade av lite saker till oss. Klockan 11 var jag nere hos min nagelbyggare och fixade till mina naglar. Körde ut till city gross och inhandlade lite nya dukar och mattor nu till våren(?), for sedan till ica för att hämta ut ett paket och köpa blommor. Blommorna fick jag själv plocka ihop till en bukett, kändes roligare och mer personligt så. Väl hemma har jag storstädat hela jäkla huset, öst bort alla julgrejor förutom granen. Nu sitter jag här och andas ut. Om några timmar bär det ner till jernkällaren med hela familjen för att fira leffe som fyller 50 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0