early afternoon

Har legat och dragit mig hela förmiddagen och bara njutit! Det är väl det enda positiva med att jobba kväll (förutom pengarna då..) Nu när jag känner mig redo för dagen så har jag gjort mig en lätt lunch då jag ska vara nere på gymmet kl13. Har laddat på med massa vitaminer och mineraler! Dessutom är knäcket det godaste jag någonsin ätit, (Wasa kanel) äter ett sånt som fika eller när hungern tränger sig på mellan måltiderna. Nej hörreni nu får jag nog ta mig neråt gymmet.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vad är det för piller du tar? :o

Svar: Järn, ABCDE-vitamin, silica, rosenrot, betakroten, Omega 3 (brukar ta en hel radda en gång i veckan så håller man sig frisk) ;)
Pernilla None

2012-07-08 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0