Im not a Fortune teller

Helgen har varit så himla bra! I fredags packade jag väskan och for till Skjärtorp för en eftermiddag liggandes under solen och i poolen. När vi hade fått i oss lite mat så åkte vi in ett gäng till malmö och satte oss på en uteserving vid möllan. Efter några glas vin dök barndomsvännen, pojkvännen, fler syskon och grannarna m.m upp och slog sig ner vid oss. Efter mycket snack traskade vi ner till Cuba Cafe och dansade salsa resten av natten. En mycket spontan och överraskande kväll! Lördagen spenderades på samma vis som fredageftermiddagen för att sedan köra mot jobb vid 17tiden. Här sitter jag nu, sölndag förmiddag, mannen ligger fortfarande och sover. Men nu är det dags för mig att ta mig ner till gymmet och svettas lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0