summer times

Dagen har verkligen gått i ett, jag har jobbat hela förmiddagen och slutade tidigt för en gångs skull. Körde snabbt hem för att äta och sedan la jag mig och kämpade med våra eländiga rabatter. De påminner om vår gamla förväxta ödetomt som fanns på höstgatan förut (detta var då år 94-97 typ haha.) Vi ska ju till och måla om huset och när det är klart så ska det bli fint i rabatterna också. Så det är värt slitet. När klockan började ticka över fyra så orkade inte armarna med mer krattande och grävande så jag tog svetthandduken och åkte ner för en timmes spinning, sjukt härligt!
Nu när både armar och ben är väl använda så är det dags att krypa ner, Wallander börjar ju snart. Det kan vi väl inte missa?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0