varma dagar

Vädret är helt underbart när man är ledig men ett helvete när man ska jobba. Har spenderat hela dagen på jobbet iförd knälånga byxor, jisses vad varmt det var! Det gör jag inte om.
När jag väl var hemma så svirade jag om till träningstightsen och begav mig sedan ut till löparspåret. Det hela resulterade back- samt intervallträning och några rundors flåsande! Senast jag sprang just den slingan var nog mer än ett år sedan, sjukt vad tiden går fort. Nu ska jag snart dunsta i säng då klockan ringer tidigt imorgonbitti.  Men jag slutar redan halv två, då bär det av till Skjärtorp för lite bad och framåt kvällen väntas även utgång!
Dagens middag; banan, jordgubbar, kiwi, blåbär och vindruvor. Ååååh så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0