serviceböcker, rost och kamremmar

Så otroligt mycket tid jag har lagt ner på att leta efter en bil. Sedan mitten på Maj har jag suttit och jämfört priser, miltal och utseenden. Ännu har jag inte funnit den rätte! Har nog aldrig tittat på bilar som står parkerade/kör förbi så intresserande som nu, undrande om jag hade kunna tänkt mig äga en sådan. Ska det vara såhär svårt? Sen att jag är otroligt velig och petig till sånt här gör saken knappast bättre, det är jag väl medveten om. Men den ska ju vara perfekt haha. Här är några modeller som jag kikat extra på. (Volvo s40, Renault Megane, Peugeot 206/207, Nissan Almera bland annat.) Volvo är dyrt att köpa men dom är ju så bra dom där bilarna, kanske jag ska hålla mig till en sådan? Eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0