Land of hope and dreams

Jag var och shoppande lite nytt/lite färg inför våren. Hade samlat ihop alla mina presentkort så alltesammans blev som en massa presenter till mig. Det absolut första som stod på listan var nya runningshoes, hittade ett par Nike Flex som ska vara otroligt bra för fötterna (har suktat efter märket ett bra tag.) Dessutom var de lila och fina och låg på rea. Stadium fyllde dessutom år så fick ytterliggare 25% rabatt. Hur awesome? Sen fyllde jag på mitt lager med soc:s egna träningströjor (har en i varje färg ) Så fort förkylningen har tagit sitt pick & pack så är det gymmet som gäller!
Köpte en massa body lotions/duschcremer för en ynka guldpeng styck..
..naturligtvis en massa spets!
..och lite annan smått & gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0