we are only young

Imorgon har jag min lediga dag denna veckan, tänkte ta mig en tur till nova och strosa omkring. Har rätt så maffiga belopp på mina presentkort som bara ligger och väntar på att spenderas, dock hade jag inte tänkt storhandla. Jag ska även måla bordet som älsklingen snickrat ihop till mig (där jag ska ha mitt smink m.m) samt leta upp en spegel och något att slå ner ändan på. Kommer bli otroligt fint när allt är klart och då ska ni också få se resultatet.
Denna veckan har vi planerat färdigt vår fest som ska äga rum nästa helg, jag har fixat delegeringen, bokat tid till att fixa både händer & hår (längtar så in i.) Nu ska jag iallafall hoppa i säng, vi hörs imorgon om jag får med mig något fint hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0