time for something new, for a fresh start

Jag har inte styrka till att trycka på knappen avsluta och jag har inte hjärta till att sluta skriva här. Hoppas ni följer med mig trots avbrottet. Men det har verkligen hänt en massa sedan sist! Jag har avslutat mindfulness-kursen och känner vilket lyft den har gett mitt liv. Jag har smidit mina planer och grejat jobb till julen, jag har också fått en löneförhöjning (ja det var på tiden haha..) Jag har börjat jobba på två nya arbetsplatser. Jag har börjat med träning- samt kostschema för att uppnå de resultaten jag vill ha. Det är mycket som pågår och mycket som väntas. 
Idag har jag träffat en saknad vän som varit på flykt från landet i över ett år, tråkigt nog far hon iväg igen men vi kunde konstatera att vi fortfarande var oss själva. Imorgon ska jag luncha med två vänner som också är saknade på sina vis, dock har de inte varit på flykt från landet utan bara varit upptagna med sina liv precis som jag med mitt.
Förresten, var gulliga och tryck på F5.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mandosa

superfin bild, och hoppas du känner för att stanna kvar ett tag till! :)

2012-11-06 @ 21:00:42
URL: http://mandosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0