it's feeding my heart again

Vintern är på plats åter igen och minusgraderna blir allt fler och fler. Hatar verkligen kylan, kölden tar sig ända in i ryggmärgen känns det som. Jag som fick hopp om att våren inte var allt för långt iväg, åh.. våren ♥ Det känns dock som att starten på 2013 kommer rusa iväg, sommarvik-papperna landade i brevlådan igår och nu är det dags för det åter igen.. Detta året vill jag dock ha någon slags ledighet så jag är rätt så kluven i mina val. Det ordnar sig nog. 
Nu ska jag ner till gymmet för ett svettigt pass och sedan blir det jobb hela kvällen lång. Tänkte först visa er vår nya bokhylla från Ikea som kom på plats för inte så länge sedan.
 
Favoriterna just nu; Dalai Lama - råd om kärlek, Rhonda Byrne - hemligheten, Katrin Zytomierska - Dags att bli smal!, Maria Ulaner - 1001 drömmar, Helen Gamborg - Det osynliga i healing och sist men inte minst E.L James - Femtio nyanser av Frihet (är äntligen inne på den tredje boken nu.)
den nya bokhyllan är på plats i vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0