Bara du finns där hos mig

Helgen har varit härlig, trots en hel dag jobb så har den varit lättsam. I fredags spenderade jag och Emelie dagen i Malmö och kvällen på restaurang tillsammans med annat sällskap. Lördagskvällen blev det istället lugn och ro framför tvn (köpte nya Twilight filmen och vart tvungen att se den, en gång till!) Medan dagen idag har använts till att införskaffa dekoration till hemmet samt träffa pappsen. Nu ska jag använda sista timmarna väl och kolla film innan en ny vecka tar sig an.
 
Blombukett till vardagsrummet, och ja den är i plast ..
Nya tavlorna i köket.
Mina fina mat/bak/hälso-böcker har fått sin plats på köksväggen.
Ljusstakar som ska målas om, glasfat som ska staplas med ljus, bokstäver som ska upp på väggen..
Nya tavlor till vardagsrummet, saknas bara en till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0