I heard of a girl

Det var absolut sista gången för detta året som jag har blivit firad, no more chocolatecake! Puh, det var en jäkla mäktig tårta det. Numera kan jag vakna, öppna kylskåpet utan att behöva kriga med sötsuget, vilken frihetskänsla haha. Fick mig ett fint tagentbord till datorn (oj vad det var behövligt) och ett flak cider (kan vara till användning till kommande helg) av svärföräldrarna. Tänkte inviga tagentbordet och försöka vänja mig vid tagenterna. Nu skall bara skärmen förnyas, möjligtvis köpa en datamus också. Eller ja, det är senare bekymmmer..

Ville visa nya längden på håret, en bra bit kortare. Ignorera bara den tomma blicken jag ger er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0