j.crew

Det finns ett halsband som jag spanat efter otroligt länge, ungefär lika länge som jag har varit medlem på weheartit. Det är så otroligt vackert, en ren fröjd för ögat. Det ser så feminint och glamoröst ut att smyckena i mina ägor bleknar i jämförelse. Fick för mig idag att jag skulle ge mig på ett försök att leta upp det här halsbandet och ja jag fann det. Men, kostade kanske lite för mycket kan jag tycka. Även om jag då hade kostat på mig det, så är frågan när man hade kunnat använda det? Jag hade ju då aldrig vågat bära det en natt ute i nattvimlet. Det är för fint att bära till vardags eller middagsbjudningar så frågan är när? Jag får leta efter något liknande som kostar som "normala" smycken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0